torsdag 2 oktober 2008

Sjuk

Idag är jag nerbäddad. Orkar inget annat. Mår illa. Hela tiden. Blir knäpp. Så har det varit sen igår, fast då var jag i skolan, vilket definitivt var en utmaning. Tycker att Mathias borde ha blivit dålig också om det var influensa eller så. Förmodlingen bara meningen att jag ska ligga still och fundera över livet lite. Dock blir jag bara stressad när jag måste ligga här. Funderar på allt jag borde göra och skulle kunna göra om jag bara inte låg här.. Sovit lite, pluggat lite. Mamma kom för en stund sen med lite varor från Maxi, snällt. Försökt äta lite, går inget vidare. Nu går det i alla fall snart till Mathias kommer hem, skönt. Längtar efter sällskap ju.

Våra golv blir fina. Klinkersen är på plats nere. Ska bara fogas. Skulle ha kommit ikväll och fixat det men det får bli imorgon eller nått, vill inte ha folk springande här ikväll. Köket blir också superfint. Nöjda är vi. Lite fix kvar där plus listerna. Dom ska pappa få komma och hjälpa oss med tror jag. Mathias tycker det är trist och pappa tycker om att hjälpa till.. :)

Nu är det en vecka kvar. Sen ska vi förhoppningsvis åka iväg på välförtjänt semester. Längtar! En hel vecka någonstans långt ifrån skola, jobb och sånt. Vi får väl se. *håller tummarna*

Inga kommentarer: