måndag 9 februari 2009

Bebis

I min mage är det full fart. Det sparkas och vänds på sig dagarna i ända. Igårkväll trodde jag inte att jag skulle kunna sova, sparkade mamma hårt och länge. Det är en oerhörd känsla, svår att förklara eller begripa, hur vår lilla Bebis kan finnas där inne och växa och utvecklas. Magen växer för övrigt en del nu. Kan nog inte dölja det längre, varför jag nu skulle vilja göra det?! Köpte tillochmed mammabyxor i helgen när vi var i Kalmar (finns inga mammakläder i Oskarshamn - tycker tydligen inte att det ska födas barn här). Har varit svårt att knäppa byxor senaste dagarna, har typ ett par jeans jag kan ha. Men i det här fallet är det ett roligt problem! Ikväll ska vi förhoppningsvis hälsa på vännernas nya tillskott Jonatan. Förhoppningsvis en framtida lekkamrat för Bebis. :)

Inga kommentarer: