tisdag 21 april 2009

25 år

Tänka sig vad tiden går fort. 25 år idag. Milstolpe i livet sägs det. Vet inte, har inte känt något speciellt än i alla fall. Firade med familjen i helgen. Fick en finfin digitalkamera. Bra så att vi kan ta massa fina bilder på Bebis. Idag kommer svärföräldrarna och föräldrarna.

Igår var vi på föräldragrupp igen, öppna förskolan var på besök. Vi fick måla våra bebisar som vi tror att de ser ut i magen med vått-i-vått-teknik. Tyckte mer det såg ut som en kanin när den var klar. Hon delade på oss så jag har inte sett Mathias bebis. Undrar om de är lika, våra två alster. Vi var i alla fall väldigt överens om att Bebis kommer vara mycket vackrare i verkligheten än på våra teckningar... Ska få tillbaka dem sen när vi börjar gå på öppna förskolan. Nästa vecka är det besök på förlossningen och BB i Västervik. Ska bli spännande! Det närmar sig med stormsteg!

För övrigt var jag och klippte mig igår. Blev kort! Men det är nog skönt och jag vänjer mig väl så småningom..

Inga kommentarer: