fredag 1 augusti 2008

Fina dagar

Igår var en fin dag tycker jag. Hade lite att göra på jobbet, så tiden gick ganska fort. Var ute och åt med Kerstin och Ana på lunchen, trevligt och gott. Igårkväll var vi ute vid kyrkan och badade och grillade tillsammans med Linda. Det var också trevligt, och roligt att ses.

Bara en vecka kvar att jobba nu. Så skönt! Sen bär det av mot Köpenhamn, ska bli toppenkul! Hoppas att barnen tycker det också. Ser verkligen fram emot semestern. Få göra vad man vill när man vill. Dessutom tillsammans med älsklingen min. Lovely. Längtar tokmycket.


Ikväll ska vi ut med räkbåten tillsammans med Mathias syster och hennes sambo och min kusin och hennes sambo. Ska bli trevligt. Lite annorlunda saker som blir avbrott i det vanliga. Hoppas på fint väder och varmt, just nu har det dragit in lite oroväckande moln..

Imorgon ska vi jobba. Det är bröllop i vanlig ordning. Det är det varenda lördag nu. Nästa vecka också. Ska jobba på förmiddagen en stund. Sen ska jag träffa Johanna - kul! Därefter blir det bröllopsplanering tillsammans med Karin hemma hos oss. Mathias och hon ska döpa förrätten och kolla igenom och diskutera alla planer för maten. Själv ska jag lägga mej i. :) Sen måste jag baka till kyrkan, bullar och en kaka. Låter som en trevlig dag tycker jag. Det ska ju regna ändå så det är ju lika bra att boka den full med saker annars blir jag ju bara deppig. Söndag däremot ska det bli sol så då har jag inget planerat merän kyrkkaffet efter gudstjänsten på förmiddagen och städa LRF nångång. Men den här helgen springer nog iväg den också.

Trevlig helg och bara kärlek. :)

1 kommentar:

Jullan sa...

Ja, söndag måste det bli sol. Så det hoppas jag du har rätt i.
Först blir det gokart och sedan släktkalas för Oscar.
Och kalaset vill vi ha ute i solen.
Ni får gärna komma på lite kalas någon dag,om ni vill.