onsdag 30 juli 2008

Understimulerad

Nu är jag så le på det här så jag snart kreverar. Jag har absolut ingenting att göra på mitt jobb. Totalt meningslöst. Sitter bara av tiden. Det resulterar i att jag blir trött, lat, gnällig och le. Understimulerad är bara förnamnet. Jag skulle kunna göra så mycket, jag både kan och jag vill. Men istället sitter jag här till ingen nytta. Nu är det strax dags att gå hem i alla fall - tack och lov! Ska direkt vidare till LRF och städa. Fattar inte att det har gått två veckor sen jag var där sist, tycker de kunde ha haft stängt lite längre. Har varit så skönt att slippa det på onsdagskvällar och helger. Men det är väl bara att pallra sig iväg. Skönt med lite fysiskt arbete för omväxling. Sen kanske vi går ner och tittar i hamnen på bilarna eller åker och badar, får väl se vad det blir. Om jag är vaken så länge vill säga, för nu är det så att ögonen faller ihop. Kanske skulle gå en långpromenad ikväll istället, det brukar ju pigga upp. Borde verkligen färga håret också, ser gråt ut sen jag klippte mej. Nu blev det visst mycket. Kommer säkert att sluta med att jag sätter mej på balkongen eller somnar.

Nu ska jag gå hem från det här händelselösa stället. Innan jag blir totalt tokig.
Out.

Inga kommentarer: