torsdag 10 juli 2008

Sol igen

Igår kväll var det grillkväll och volleyboll på kyrkan. Trodde helt klart att den skulle bli inställd då det rengade typ hela dan, men till kvällen sprack det upp och solen värmde oss så skönt. Det blev ännu en välbesökt kväll - mycket roligt och mysigt!

Ikväll ska jag träffa Veve. Kul! Det var hur länge sen som helst. Massa att ta igen. :) Saknar dom där uppe i Högsby. Trivs bra här också, om det bara vore lite mer att göra! Känns som jag har tagit ett steg tillbaka i utveckligen när jag jobbade som handläggare förra sommaren och nu sitter jag i en reception utan något att göra. Dock är jag väldigt tacksam att jag fått in en fot i organisationen överhuvettaget. Inte det lättaste, det är ju inte direkt ont om socionomer. Jobb vågar jag knappt ens tänka på... En termin kvar, sen ska man ut i jobbsökareländet. Blir väl tillbaka till Coor igen. :(

Nu är det strax dags för lunch. Mathias och jag ska åka ut till kyrkan och sitta i solen. Kanske blir det ett snabbdopp också, vi får väl se.

Inga kommentarer: