fredag 4 juli 2008

Sjukhusveckan

Den här veckan har mest innehållit sjukhusbesök. Måndag, tisdag, torsdag och fredag. Stackars älskling. Men, som tur är har vi bara fått positiva svar. Idag var det ultraljud av hjärtat. Körde ner en slang i halsen på honom. Han har haft ont i halsen resten av dagen, och han har haft svårt att svälja och prata. Stackarn. Har också varit på återkontroll och magnetröntgen. Vi fick se bilderna igår. Skadan som blev av stroken har lagt sig, eller åtminstone gått ner mycket. Även kolesterolet som var jättehögt låg fint nu. Så han är frisk nu min lilla älskling, och jag är såå glad. Ingen som inte själv varit i vår situation kan förstå hur det är. Det vet jag nu. Kände att luften gick ur mig igår när vi kom ut från sjukhuset.

Jobbet har rullat på under vecka. Mestadels väldigt lugnt tyvärr. Jobbat på café Shalom idag också. Lungt där med. Ska dit imorgon med, brukar var lite mer fart på lördagarna. Hoppas att det fina vädret hållere i sig över helgen. Har haft några fina kvällar den här veckan, njutit lite av solen. Hoppas kunna göra det imorgon eftermiddag också. Och på kvällen blir det nog grillning.

Nu ska jag snart krypa ner hos den snarkande gubben här bredvid. Han var helt slut efter dagens undersökning, inte så konstigt!

Njut av solen och varandra!

Inga kommentarer: