måndag 4 maj 2009

Tidsfördriv

Det är så det känns. Med det mesta just nu. Väntar mest bara. Dag ut och dag in. Försöker fylla dagarna med lite allt möjligt. För att få tiden att gå. Känner dock ingen större motivation till allt som jag borde göra här hemma. Roligare att träffa folk, umgås. Men de flesta jobbar på dagarna och kvällarna är goa att ha tillsammans med Mathias. Är rätt trött nu, nätterna är inte alltid roliga. I natt var en orolig natt, sov korta stunder och vände och vred. När Mathias gått iväg till jobbet sov jag dock skönt en stund, måste ju försöka passa på och lagra sömn.

I eftermiddag är det sista föräldragruppsträffen. Sen ska vi vara redo.. hm. Tror aldrig att man känner sig redo. Det är skillnad på att att känna så och på att längta. För längta gör vi så in i bomben nu. Men redo vet jag inte om vi känner oss. Hämtade vagnen i lördags. Så på så sätt är vi redo med allt tror jag. Allt är på plats. Alla är klart för Bebis ankomst. Så jag fortsätter väl bara att vänta...

Inga kommentarer: