fredag 8 maj 2009

Väntan

Jag väntar fortfarande. Och det lär jag väl få göra ett par tre veckor till förmodligen. Var på MVC idag igen. Fick en ny tid om två veckor, vilket blev efter beräknat datum. Hon trodde att vi skulle ses då, men hoppades att vi slapp. :) För mig får Bebis gärna komma nu i helgen, eller närhelst det behagar.. Men gärna snart! Vill ha magen bredvid mig istället. Vi längtar så!

Annars inte mycket nytt här. Rensat ogräs i en av mina rabatter nu i eftermiddag och planterat i krukorna utanför. Träffat Vevve och blivit bjuden på lunch, det var trevligt att träffas! Ikväll blir det soffan och lite god mat. Mathias behöver verkligen vila, han har haft tuffa dagar den här veckan också och dessutom jobbar han imorgon med, stackarn.

Nu ska jag vila lite innan jag ska hämta gubben på jobbet och åka och handla.

Inga kommentarer: