tisdag 6 maj 2008

Börja leva igen

Jaha, då har jag också skaffat mig en blogg.. Hade tänkt att inte skaffa en, men så blev det visst ändå. Så kan det gå. Det är väl bara att kapitulera inför teknikens under och nyheter. Även om jag väntat ett tag.

Känns som att luften har gått ur mig idag. Mathias blev friskförklarad igår, det är så underbart! :) Ingen kunde vara gladare än jag! Äntligen känns det som vi kanske kan gå tillbaka till någon form av normal vardag. Mathias har börjat jobba idag, så han är lycklig. Själv känner jag mig mest bara väldigt trött. Kanske inte så konstigt efter att ha levt i ett vaccum i 6 veckor. Äntligen har vår lilla bubbla som vi hållt andan i spruckit och blivit till något bra. Kanske kan vi börja leva nu igen? Känns som att det blivit ett hål i våren, som vi varit borta jättelänge. Men vad gör det nu när allt är bra!! Jag tror också att den här pärsen har stärkt oss så mycket, kärleken har växt och ömheten. Vi har kommit varandra ännu närmre och lärt värdesätta varandra på ett annat sätt. Så blir det nog när livet lixom hejdar sig som det gjort för oss. Så visst kommer det alltid något gott ur allt?! Vi är så tacksamma till alla som har brytt sig och stöttat oss, sånt betyder allt! Och många tacksamma böner till Gud för detta bönesvar.

Nu ska jag ut och så morötter, tomater och kryddor. :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Ah gumman. klart att du ska ha en blogg! och nu har jag nat att lasa! =) aterigen, ar sa glad och lattad for er skull! har tankt pa er sa himla manga ganger, aven om det ar fran andra sidan jorden och i ett paradis. nu langtar jag till lite vardag och efter alla vanner, speciellt dig! ta hand om er sa ses vi snart!!!! puss och kram