lördag 17 maj 2008

Fin dag

Idag har varit en fin dag. Slapp och skön. Blev väckt av älsklingen med frukost på sängen vid nio, då hade han varit uppe och putsat fönster och bytt gardiner. Fick nästan dåligt samvete för att jag bara låg och sov. Han är så duktig min lilla gubbe. Men han får väl skylla sig själv när han vill upp och styra vid sju.. Var en sväng i stan sen. Köpte lite blommor igen och två tomatplantor som jag har planterat. Fixade iordning lite i trädgården när solen var framme. Försöket plugga med blandad framgång. Börjar känna mig liiite stressad över uppsatsen nu måste jag säga. Fredag ska vi vara klara har vi sagt, ska lämnas in på måndag senast. Blir nog bra. Ikväll har vi varit hos Susanne, Sanna och Adam tillsammans med Robin och Ida. Var trevligt och mysigt. Grillade på gården och sen jordgubbar, glass, grädde och maränger framför tv:n. Grillade "rövben" enligt Adam. Blir lite fel ibland. :) Nu sover älsklingen så sött här bredvid, kissekatterna med. Ska nog ta och krypa ner jag också. Natti!

Inga kommentarer: